Saturday 18 June 2011

Takziah...

Malam semalam aku baru jer terbaca dekat wall group sekolah aku (facebook), kengkawan update status (keadaan) seorang kawan kami yang eksiden. Diaorang baru balik melawat  di hospital. Agak lega apabila comment2 yang menyatakan dia nampak ok walo pown koma.

Namun, aku tak menyangka langsung deringan telifon aku (yang sangat jarang berbunyi) area pukul 8.00 pagi tadi membawa perkhabaran yang sangat HIBA !! Beliau telah pergi menghadap ILLAHI...

Al-Fatihah buat Muhammad Ikhwan Hakim b. Mohd. Yusof...
Semoga roh mu di cucuri rahamat...

Aku tak rapat dengan arwah. tak rapat langsung!! But still, i'm sad..
Bagi aku arwah sangat mesra, mudah senyum and happy jer..

Selain itu, Al-Fatihah juga buat salah seorang student Matrik aku,
Amierul Hakim b. Mustafar yang meninggal akibat lemas (ada kuar paper hari Rabu/Khamis)
aku kenal muka arwah jer, coz selalu terserempak kat Matrik..

sungguh singkat hidup ini kan??

p/s: rasa sedih sangat bile bukak wall group sekolah,
banyak comment and post arwah Meloy di situ.. ='(

No comments:

Post a Comment